Kickoff for Russen sist helg

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Forrige lørdag hadde vi Kickoff med russen! Vi hadde fest i kjellerpuben, og jeg var russefotograf! Nå er russetida i full gang (tror jeg har fått ca 10 knuter) Med bukser, luer, knuter og fester! Masse morro, og alltid noe å finne på! Var på festen til halv 1-tida. Da var det på tide å ta den lange, og SVÆRT tåkefulle turen hjem. Jeg mener:

Kan du tenke deg at du bare ser grått? Også midt inne  det gråe ser du et svakt hvitt lys. Det er refleksen som viser hvor veien går!

Viktige ting denne kvelden var

*hyggelige folk,


*Dans,

*Mye morro,

*Og gruppebilde!
 

 Gleder meg til en topp og meningsfylt russetid! (vil avslutte med et sitat av Sokrates, som min gode venninne Benita har på russebuksa:

Be as you wish to seem! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Kickoff for Russen sist helg

  1. Haha, moro 😉 Var gøy i fjor husker jeg, kos deg med tiden som kun er en gang i livet 😉
    Svar: Skal være produksjonsassistent, være med å planlegge, skaffe, ordne, mye forskjellig. Men vi som skal der får være med en del å velge selv hva vi har lyst til, så kan vær det blir litt nettjournalistikk på nettsiden deres, og håper å få prøve meg litt som reporter kanskje. Men nei, tror nok ikke du får se meg på TV, men det er ikke noe jeg har noe veldig ønske om heller 😛

  2. Charlotte: Eg tru du hadde våre flott på tv! Hvis du bare vente deg av me å sei “spennane” ein gång i minutte:D Haha (no offence:)
    ^^ Hørtes spennane ud!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *