Masse som skjer

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Driver å skriver et skikkelig innlegg altså, et fototips.. men tar litt tid å få det skikkelig til, så tenkte jeg bare skulle skrive litt om det som skjer sånn ellers (ikke så høytidelig). Det må ikke bli så altfor stille her på bloggen. Her er noe av det jeg tenker på:

Jesusgruppe

Hadde en kjempebra jesusgruppe i går! Mye bønn, og minst èn helbredelse! Kjempekoselig jentegjeng!

Skole

Masse å gjøre, masse som Egentlig burde gjøres. Ordner seg nok på et vis… Gleder meg til sommeren!

Snø

Liker ikke! Kaldt, bløtt, glatt ekkelt..

Hobby

Strikker enda, men ikke like mye som før jul. Leser også en spennende bok (anmeldelse kommer). Har enda ikke begynt på særemne..

Gleder meg til helg! Gleder meg faktisk til ganske mye! Masse som skjer, folkens!

(foto: Monica Olsen)

1 kommentar

1 thought on “Masse som skjer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *