En tur i islandskapet

Categories E Natur og Turer

Endelig har gradestokken tippet ovenfor null noen ganger! Det har lenge vert over 10 kuldegrader, og da er det litt for kaldt for meg. Det var fantastisk å komme seg utenfor døra igjen, i mer enn 10 minutter, da. (vet at mange av dere sliter med over 20 minus, og unner dere det ikke, men til mitt forsvar er 10 minus her med sjøen mye kaldere pga den fuktige lufta enn lenger inni landet..)

Jeg og chessie har gått flere turer nå de siste dagene, så skal legge ut bilder fra den første nå, og så vil flere følge på når jeg får tid til å blogge igjen…

På tross av plussgradene er det alikevel fremdeles masse is overalt.

Det skjedde også noe mer, veldig spennende, på denne turen, men det tar jeg i et eget innlegg:)

 

Det er så herlig å komme seg ut igjen! (Er det ikke snart sommer…?)

1 kommentar

1 thought on “En tur i islandskapet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *