Hvordan du kan bli ledet av Guds Ånd – bokanmeldelse

Categories H bok

Boka er skrevet av Kenneth E. Hagin og heter "Hvordan du kan bli ledet av Guds Ånd."

Tittelen sier mye om hva bokas tema er. Jeg likte boka kjempegodt fordi den begrunner alle konklusjoner med bibelvers, og forteller også personlige erfaringer og historier som gjør boka mer levende og forståelig. For min del har boka forandret meg, og gitt meg et nytt syn på mange ting, og jeg føler at jeg vet bedre hvordan jeg kan få ledelse av Gud.

Har allerede skrevet en del om denne boka her, så les gjerne det hvis du lurer mer på hva boka handler om og sier! 

En kort anmeldelse, men noen må da være det også:)

har du lest denne boka? Hva synes du?

Jeg anbefaler den på det sterkeste!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *