Lek med lang lukkertid

Categories N Foto

Jeg tror at lang lukkertid kan gi litt sjarm til bildene dine. Ofte bruker jeg kortest mulig lukkertid for å få klare bilder, men noen ganger kan det nok være en god ide å tenke litt utenfor søppeldunken (eller avfallsbeholderen som Ivar Ole Iversen ville ha sagt:) 

Har forresten skrevet et mer intruktivt innlegg om lukkertid før, så hvis du lurer på hva det er, eller vi se noen av de bildene jeg har tatt med lang lukkertid og er fornøyd med, så ta turen innom her

Nå følger altså noen bilder hvor jeg bare slo meg litt løs og hadde det moro:

Bladene i vinden.. Du kan se bevegelsen!
Chessie koser seg^^

Hodet forsvant i all ristingen:P Moro!

Fotografering trenger ikke alltid å handle om resultatene. Jeg synes at det aller viktigste med å fotografere er at du lærer å se. Selv uten kamera blir det lettere å legge merke til detaljer i landskapet rundt deg. Det er akkurat som tegning på det området. Det viktigste er å se!

 

1 kommentar

1 thought on “Lek med lang lukkertid

  1. De så jo bare deilige ut:) Er så mye mer fan av flytende sjokoladekaker enn de gamle tørre vi alle har smakt i et barneselskap engang;) Skal prøve eplepaien over helgen, er så greit med slike som er lette å lage:)
    Ha en super fredag, Ingrid:):)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *