På Hyttetur:)

Categories E Natur og Turer

Nå har jeg vert på hyttetur! Hytta ligger på Egeland og tilhører Thomas sin familie.

 

Etter en liten gåtur…

 

Og en liten rotur…

Var vi fremme ved hytta

Uten strøm og vann(med unntak av det vi hadde med oss) Laget vi Marinert Kylling med Ris, og kokte også rett-i-koppen-kakao! Bedre middag finnes nesten ikke på tur!

Været var litt skiftende, men ganske fint, og knotten ble ikke for innpåsliten før på slutten av dagen…

Thomas så en elg og ett rådyr, (mens blinde meg bare hørte elgen, og gikk glipp av rådyret -“kor e an, kor e an?” -“rett der!” -“kor?” -“nei, nå jekk an bag et tre”) Men det ble masse bilder av insekter, og et par fugler. Jeg publiserer dette i et eget innlegg snart!;)

Her er forresten Thomas som drar ut båten (se så søt^^) Dette er på veien hjem igjen!

Himmelen har i det siste fått en ny type skyer! Siden jeg oppdaget dem, kaller jeg dem “Ingrids Fløyelsskyer”!

2 kommentarer

2 thoughts on “På Hyttetur:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *