Fotokonkurranse!

Categories A Hobby

Nå har jeg lyst til å ha en fotokonkurranse; håper mange vil delta!

*Tema er "snart sommer"

Tema kan tolkes fritt, og blir ikke vektlagt så mye som et bilde med bra komposisjon, skarphet, og kreativitet.

*Fristen for konkurransen er 20.mai.

*Du kan delta med så mange bilder du vil:)

*Legg gjerne med en link til bloggen din!

*Bildet sendes i en mail til [email protected]

*Premien er at jeg legger bildet ditt inn i sidemenyen min, med en link til din blogg. I tilegg kan jeg lage en header til deg, om du ønsker det:)

Håper det blir mange bidrag til denne konkurransen!

Originalbildet:


Redigert versjon:
Hvilket likte du best?

8 kommentarer

8 thoughts on “Fotokonkurranse!

  1. Jeg likte det nederste best, det er utrolig hva litt redigering kan gjøre med et bilde 😀
    Alltid gøy med konkurranser! Skal se om jeg har noen bilder jeg kan sende inn 🙂

  2. Så moro med fotokonkurranse. Skal se om jeg ikke kan få “slengt” meg på. 😉 Kjempe fint bilde og likte best det nederste. 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *