Blogger jeg leser:)

Categories O interessa

Fant en musikkvideo på denne bloggen som var utrolig bra! Vurderte å legge den ut jeg også, men jeg legger heller ut en link. Denne er ikke bare fin, men utrolig viktig og innholdsrik! Bloggen ellers er også vldig bra; Mye interessant å lese.

 

Denne bloggen er kjæresten min sin, Han legger stort sett ut bilder som han tar; Skikkkelig masse fint, så ta en tur innom!

 

Han har også en blogg/hjemmeside sammen med Andreas hvor de skriver dagens ord, og om deres opplevelser med, og tanker om Gud. Veldig mye bra!

 

En annen kristen blogg jeg alltid er innom er www.desired.blogg.no. Her er det også enormt masse bra! Denne bloggen lå på topplista en stund, så håpet mitt er at den skal komme dit igjen! Mange blir inspirert, og opplyst av å lese på den, så Gi den et forsøk!

 

Her er bloggen til Elise. Hun er veldig flink til å skrive, og skriver om interessante ting(etter min mening). Alltid spennende å lese:)

 

Leser mange andre blogger også; Mine venner er så flinke til å skrive! Men blir nok kjedelig i lengden også… får ta flere en annen gang!

 

Gikk meg forresten en helt fantastisk nydelig tur i går! Les litt lenger ned på siden under "min yndlingsfølelse" så skjønner du litt mer av hva jeg snakker om! I'm Speechless!

2 kommentarer

2 thoughts on “Blogger jeg leser:)

  1. SV: Heisann sveisann, for det første må du brukte html når du skriver innlegget. Så legger du bare inn bildet med img src=”URL HER” width=”STØRELSE I PIXLER” align=”left ELLER right” Det er “align” som gjør at teksten kommer rundt bildet. Så da bestemmer du bare om du vil ha bilde til høyre eller venstre 😀
    uhm.. skjønte du det? haha dårlig til å forklare 😛 Men bare spør.
    Ohh, skal sjekke ut de bloggene der, tar alltid mot en anbefaling 😀

  2. Tusen takk for fine kommentarer på bloggen min:) Veldig bra innlegg! Eg e enig i det du skriver! Gud svarer ALLTID på bønn. Men det er kanskje ikke alltid det svaret vi forventer at vi skal få…Gud vet hva som er best for oss…han vil svare på den beste måten:)
    Har du hørt sangen “unansweard prayers” med Garth Brooks?
    Der takker han Gud for alle bønnene han har bedt som Gud ikke har besvart, for han har sett i ettertid at det var godt for han at de bønnene ikke ble besvart. Bønnene hans ble nok besvart, men Gud så at å ta en annen vei var bedre for ham:)
    Ha en fortsatt fin dag/kveld:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *