lille speil på gulvet der….

Categories E Natur og Turer

… Er jeg den vakreste i verden her?

Svaner er nydelige skapninger! Elsker å se de grasiøse bevegelsene der de glir gjennom vannet. Jeg legger ved noen svanebilder Thomas har tatt 🙂


Forresten så har jeg og Thomas 9månedersdag i dag!  Det er 3 fjerdedels år! Still enjoying every day!:)

liker så godt dette "gullkornet", og synes det passer så godt:

 

Jeg elsker deg mer i dag enn i går,

men ikke så mye som i morgen!

 

Jeg driver og skriver et kåseri om kjærlighet i norsken, så jeg har samlet en del info… legger inn noen utsagn om kjærlighet, og kanskje også teksten senere, hvis den blir bra:)

I tillegg kan jeg ta med det Vilde(Thomas' niese, eller onkelonge) sa da hun så et bilde av meg og Thomas:

"Kjerlighet!

Dåkke e Kjerlighet!

Dåkke e jo kjærast!

d e forde dåkke kysse…!"

Vilde(4)

1 kommentar

1 thought on “lille speil på gulvet der….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *