The sims 3

Categories O interessa

Nå har atter en gang The Sims kommt på moten i min verden! Det går litt opp og ned. i perioder er jeg veldig hekta. Er litt over det nå (litt!). Så jeg spiller hovedsaklig på skolen (fritimer, friminutt osv (A)).

Jeg har iallefall funnet ut at jeg ikke er den eneste som blir avhengig! Ane kommer rett som det er med utrop som: "Nå ska eg gifta meg!" og " Nå føde eg! D blei ei jenta!!"…. Til norsklærerens store forbauselse.

For meg er sims tidsfordriv (hovedsaklig….-liker jeg å tro). Jeg er heller ute med venner, men når jeg først har god tid, å ikke noe bedre å gjøre, så er det veldig morro!

Har forresten oppdaget at det er 2 (3) typer som spiller The Sims. Du har de som liker å bygge, og de som liker å spille. Jeg er egentlig en blanding av begge to… det er her (3) kommer inn;o) Thomas er definitivt en som liker å bygge hus!(ja- han spiller the sims!) Og han er enormt flink til det! Husene og hagene han bygger er proppet med fine detaljer, og alt passer fint sammen!

Skulle funnet et bilde av noe han har bygd, men….får spare det til en eventuell senere anledning:)

Her er noen på skolen som liker The Sims:)

Mitt hus er ikke så forseggjort. Jeg liker å bygge hus, men gjør det litt etterhvert:)

både Ane og Elise har fått låne spillet av meg..

Benita vil ikke installere The Sims av frykt for alvorlige avhengighetsproblemer.

EA-games Challenge everything! shuuup!

5 kommentarer

5 thoughts on “The sims 3

  1. Haha ja liksom at du BARE spele i friminott å fritima xD Både du å Ane sidde heile skuledagen, d e rart dåkke ikkje he PC’en me i gymtiman xD xP Tihi ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *