Random Bilder

Categories tanker, tro og filosofi

ganske rart egentlig…men jeg har ikke hatt så mye å blogge om i det siste-iallefall ikke akkurat når jeg har tid. Kommer ofte på noe, men så forsvinner det igjen…

Noe jeg har lagt merke til er hvordan lesertallene mine synker og stiger. Når jeg skriver om Kristendommen er det lite respons. Enda litt lesere(men synkende). Hvorfor kommenterer ikke folk på inlegg om meningen med livet, og mine meninger om religion?

Er dere rett og slett ikke interesserte i det som har med Gud å gjøre? Er det utelukket at han faktisk finnes? Eller kanskje holder dere bare inne for ikke å si hva dere synes om mine sprøe tanker og ideer? Hvis det er sånn at ingen er interesserte er det kanskje ikke nødvendig at jeg blogger om dette? Men! tror jeg kommer til å fortsette alikevel om ingen kommenterer her? for det kan jo godt vere at dere bare ser på dette som en avis? en fortelling der dere "ser hva som skjer"…. Kommer vel frem til at jeg blogger om det jeg tenker på! Det som opptar meg, og det jeg synes er litt interessant… Må vel inrømme at jeg ikke hadde syns dette inlegget var serlig interessant. Slike innlegg der "forfatteren" forteller hvorfor hun blogger er lite spennende, men kanskje noen kan svare meg på noen av spørsmålene, og hvis ikke så har jeg holdt meg til å blogge om det jeg tenker på!:)

Har også lagt merke til at det folk mest kommenterer er bilder, så jeg legger ut noen random bilder. 

mappe 1-  bilde 1:

2006- sommer 2006-heima-andrea

Jeg å andrea var på en båttur til Nesvåg. Jeg var skikkelig dårlig å styre båten, men været var nydelig! Tenk at dette er nesten 4 år siden!

Mappe 2 – Bilde 2 

2007-sommer 07- en dag oss Nina- Nina å Nosse

Kattungen til Nina; Nusse. Kjempesøt å leken, men fikk et kort liv (iallefall hos Nina.. vet ikke helt hvor den ble hen etterpå)

Mappe 3 – Bilde 3

2008-vinter1-impuls-andrea småtrøtt

Impuls! Diger festival-savner det! Forresten der jeg traff Catrine Bjånes og Marthe Blix første gang! gjett om jeg ble overrasket når jeg så dem på grøtkvelden for ca en måned siden!:O Savner både dem og ikkeminst Andrea:)

Mappe 4-bilde 4

2009-vinter1-JIMfolk(6.feb)-P2060018

Vi hadde et forsøk på å ta bilde av alle lederne på JIM for å legge dem ut på nettsida. (JIM er en kristen organisasjon for 5.-7. klasse hvor jeg er leder, og har sammen med Monica ansvar for nettsiden.) På bildet ser vi Didrik! 

Mappe 5-bilde 5(var ikke 5 i alle, men tok det nermeste)

2010-vinter1-vintertura2010-IMG_1421

Monica planlegger et svalestup ned i den frossne elva. Kan ikke huske at det Noen Gang har vert så mye is på Haua! Elva har hatt litt is på seg andre år(kanskje max 1m utover) Men i år var den helt frossen de fleste steder, og vi gikk en lang tur På elva! Noen steder var isen 20cm tykk…I tillegg er det et under at snøen fremdeles ligger, og i kveld har det vel steget med ca 15 cm til…. Kaldeste vinteren jeg kan huske…

Mappe 6-Bilde 6
Annet-meg(..)-_MG_6015

Hehe, Thomas tar Julekortbilder av meg:) ble ganske fornøyd med dette;)

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Random Bilder

  1. sv: Kult 😉 Kor kjupte du din henne? Eg kjupte min på presangen, men va siste så va igjen… Dei seie at d bare e den grønne så lokte godt, at dei andre bli litt ekle i lengden, men eg he ikke lokta på dei andre eg då

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *