My Christmas Wish!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag fikk jeg julegaven min! Jeg kunne velge mellom slalomski, og et speilreflekskamera. Skiene hadde jeg brukt ca 2 ganger i året, så valget var ikke det verste. Er kjempefornøyd med å endelig ha et ordentlig kamera, og legger ut noen bilder fra dagen min;) ikke den beste kvaliteten, men jeg skal nok lære meg instillingene bedre etterhvert:)


Anders velger ut en del av sin julegave; en barbermaskin! mest komisk synes jeg(som ikke helt ser behovet), men for all del…:)

Bestemor er alltid et hyggelig syn:)

BLINKSKUDD av pappa!=)

Det beste juletrepyntebildet! mine kjære nesten-søskenbarn; Stine og Marius

Stine og Toras føll fra i vår; Jerva. skal legge ut skikkelige bilder av søsknene Åsa og Jerva(de på bildet), samt Dokka i morgen.

1 kommentar

1 thought on “My Christmas Wish!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *