I feel Good!

Categories O interessa

Var på Step i går, og det må være noe av det værste jeg har vert med på! svetten rant! Du kan tro det var deilig å legge seg i går kvell og vite at jeg kunne sove hele natta! Trening er ikke min sterkeste side; jeg liker det rett og slett ikke, men Step var jammen meg ganske morsomt, så der kommer jeg nok til å dukke opp igjen! Voknet uthvilt i dag tili nesten uten å være stiv etter DE styrkeøvelsene vi hadde i går. Rumpa mi har nok aldri blitt så strammet før!  Kanskje har jeg alikevel et håp for gymkarakteren nå som jeg har funnet en type trening som er gøy! Jeg liker jo veldig godt den følelsen man får etter trening! Det er bare å komme i gang som er problemet mitt:)

 

step aerobic

Ikke lett å følge med i alle trinnene, men det kommer vel etterhvert. jeg klarte den ene dansen etterhvert! dessuten styrkeøvelsene…. bildet fant jeg i fra google;)

 

4 kommentarer

4 thoughts on “I feel Good!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *