Me kom klare å forventnigsfolle t leir fredag ittemiddag. fiksa inn ongane på rommen sine ( litt krangling, men jekk flått.) me åd, å hadde et møde, å så fekk me t slutt lagt ongan. eg hadde en flått nattahistorie/andakt om misjon t d eina romme frå haua. nåen onga frå moi likte meg litt! eg blei mest litt bekymra ei stonn for om dei ongan nåen gång kom t å roa seg. di føyg ud å inn a rommen ca en time itte "ro i leiren."  D romme eg hadde sagt go natt t va nok di villaste a alleihoba, men t slutt blei d jammen ro! rett føre me sko legga åkke kom heldivis Thomas, Charlotte å Arvid, å redda åkke frå ein altfor tili kvell. di va ikje så enormt lenge, menmen… så måtte meg å monica opp ijenn kl hall 4 å sjekka forhållan…men alt va roli. endeli årntli søvn; ellar vent! nå e d alt måren! klåkko e 8:o

Då va d opp ijenn, å ner for Mårentrim:P me spiste, å hadde ittekvert en samling, me påfullane gruppesamling, meg å Monica delte 12 onga, å sko snakka me dei om d fåregåane mødes tema; vennskap me gud å andre, å at d kan bli stjåle frå deg. ongane klarte å vikla detta inn på spørsmål om di snodiaste ting; om gud kom t å halshågga di, å om di hadde lov t å lyga viss di faktisk ikje egentli meinte d di sa(bare hadde fordel a d) Me svarte så gått me konne, å pusta letta ud når me va færie:P Me va nere me vanne å bada de små fiskane i d nydelie vere au! ongan blei mer å mer klengete; tru di likte åkke litt! her e et bilde a meg å Monica me kversin onge! 
p6200025
Me hadde au diverse aktiviteta; meg å Monica va på hobbylofte,nåe så konne våre koseli! me mindre malingen lokte regelrett DRID! an såg t å me sånn  ud:
p6200017
d va rett å slett heilt fælt. me blei litt mer vande me lokto ittekvert, men o forsant aldri:P
Om kvelden sko d ver leirkvell, så me prøvde å få "ongan åkka" t å finna på nåe onnarhållning. utruli kå lide sjenerte, å fantasifolle sånne onga e! Nåen hadde au skikkkeli Talent! Ingen mangel på program her i gåren! onna leirkvellen kom au Thomas for å henta meg ( sko ner t haua, for å synga på søndagsmøde neste dag) me va der ei stonn t, å eg snakkte me ongane om Josef, å d å ha d vanskeli, men ikje musta truo. i dag slokkna di betrakteli fortare, å me ledara sadd litt i stuo før meg å Thomas jekk heim.
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *