Snapshots fra hagen

Categories C Hus, hjem og hage

Heldige meg har en mor som eier et hagesenter, og har stor tilgang på planter 🙂 

På bildet under ser du litt av urtehagen min. Det jeg bruker mest til daglig er peppermynte, oregano, basilikum og toppløk. (Sitter faktisk og spiser ostebaguett med toppløk-fyll akkurat nå 🙂

 

Jeg er veldig glad for at også Ninja liker seg i hagen. Hun har enda ikke forlatt hagen alene, selv om hun veldig ofte er løs. Det er koselig for oss å ha selskap når vi er ute og holder på med småjobber. 

 

Småfuglene lager også god stemning i hagen 🙂 

 

Hver morgen er jeg ute med hunden, og får nyte en herlig utsikt over Øynosletta. 

 

Noen ganger må du bare gå litt nærmere for å se hvor vakkert noe er… 

Enda en ting jeg liker godt med hagen min i år, er blomstene jeg har sådd selv. Jeg har bl.a. sådd hvite alyssum som blomstrer om kapp nå..

Jeg har også masse petunia som har gått fra bittesmå frø til enorme, fylte blomster. De er heeelt nydelige! 

Hva er høydepunktene i din hage? 🙂 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *