Nå er det full førjulstid, og jeg vil minne alle sammen (inkludert meg selv) om å legge bort stresset, gjøre det som skal gjøres, og kose meg litt også. I dag er det fredag, og det er den første dagen denne uka jeg ikke har noen konkrete avtaler. Det er herlig med noen sånne dager! Nå driver jeg å vurderer hva den skal brukes til: Hjelpe mamma litt? Besøke bestemor? Sy ferdig juleantrekket mitt? Pakke inn de siste julegavene? Lage karameller? Gå en lang tur med hunden? Rydde og ordne i huset? 

Det er tusen muligheter, og jeg lander antagelig på en kombo. Men først på jobb! Etter i dag er det bare tre arbeidsdager igjen før ferie. Nå er det digg å være lærer! 🙂

 

Hva skal du bruke dagen i dag på? 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *