Babysy og julemesse

Categories A Hobby

Med fare for å gjenta meg selv: Det er utrolig moro å sy til babyer! Jeg har sydd en del til julemessa, men nå som den er overstått har jeg fått meg et nytt prosjekt: Jeg skal donere en del av babyklærne jeg har igjen til julegaver til flyktninger. 

Her er litt av de seneste prosjektene mine: 

Smikker er en fin ting å sy av små rester. De går veldig fort å sy, og det er moro å sette inn den lille trykknappen til slutt 🙂 Jeg fant mønsteret på nett, søk på pinterest, så finner du mange gratismønstre!

 

Denne bodyen er en omslagsbody – det er veldig praktisk, siden man slipper å tre den over hodet – man kan bare brette den på plass. Det er litt mye arbeid å kante den, men det er verdt det! Og endelig har jeg begynt å få nokså fine kanter. I tillegg må jeg bare si at jeg digger dette stoffet, som er kjøpt på stoff og stil 🙂 Denne blir nok fort en julegave <3

 

Her er et bilde fra standen min på  julemessa. Jeg solgte nesten alt av hekle-figurer, litt strikket, og litt sydd. I tillegg til en del gravpynt/dørpynt. Det ble ikke så mye sy-ting solgt som jeg hadde trodd, men det var minst tre andre som solgte hjemmesydd, så det er ikke så rart… 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *