To innflytningsfester på to dager!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er jeg inne i siste uka av sommerferien, og ting skjer så fort at jeg er to uker på etterskudd med bloggingen! Har vært i London, kommet hjem, og opplevd masse som må blogges om. Samtidig har ting stablet seg opp hjemme: husarbeid, menigheten, vennskap, planter, bøker og hobby slåss om tiden min! 

Men det jeg egentlig ville dele var litt bilder fra en bytur jeg var på før ferien! Først reiste jeg til Caroline som nettopp hadde flyttet inn i ny, flott leilighet i Stavanger. 

Mange fine jenter var med, men det var de to små guttene som stjal hele showet! En kjempekoselig kveld med fine folk, herlig gjærbakst og gode samtaler. 

Jeg fikk overnatte hos Caroline, og neste morgen var vi klar for å utforske Stavanger by! Selv om jeg bor nokså nært Stavanger, har jeg ikke gått så mye rundt i byen. Vi reiste alltid på handlesenteret kvadrat som tenåringer, og det ligger et stykke utenfor byen… 

Vi fikk med oss fargegata, mange rare smug, folk,  tagging, og en fin lunsj 🙂

 

Så bar det av sted på neste innflytningsfest! Monica hentet meg, og vi brukte resten av ettermiddagen på å rydde ting på plass før gjestene ankom. Mange nye folk, men særdeles koselig 🙂  Enda to venninner som er ferdig utdannet, og har kommet seg i arbeid.

Når Thomas kom og hentet med på kvelden, var det utrolig hvor kjekt det var å treffe Ninja igjen! Man knytter seg jammen utrolig fort til en liten, plagsom pelsball!:) 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *