Oppgitt av mannen min

Categories D Familie

Jeg er veldig glad i mannen min, altså. Det er ikke det. Han er handy og kreativ, med en super interiørsans. Men når det kommer til enkelte ting er han helt håpløs… 

Han kaller det prinsipper, uten at de er så nøye artikulert eller mulig å finne ut av. Et av disse (håpløse) prinsippene er at bilen alltid skal være nyvasket og ren før vi kjører på langtur. Om jeg prøver meg med et lite “jammen, den blir jo skitten så fort vi begynner å kjøre!” Så får jeg bare et fornærmet, avklippet: “Det er et prinsipp!” Og så er vi ferdig med den saken. 

Men denne gangen tok det kaka, altså. For etter å ha hatt tre gjester på krabbe til over klokka ti om kvelden skulle vi pakke, rydde, vanne blomstene, vaske opp, brette klær, og sove før avreise klokka sju neste morgen.

Og da begynner han jaggumeg å skal vaske bilen….

 

Joda, såe… Ble en kort  natts søvn på oss, er jeg redd :/

5 kommentarer

5 thoughts on “Oppgitt av mannen min

  1. fjellgeitbundingen: Ja, det går absolutt begge veier 😉 Han må for eksempel leve med en stue full av garnnøster, symaskiner og diverse prosjekter i alle krokene 🙂

  2. Hihi, tror nemlig mannen min har det verst med nykker her hos oss. Blir håndarbeidsblad, strikkepinner, prosjekter, garn og stoff for over halve stua 😉 Han bare leser. Litt ryddigere hobby 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *