Tiden går så fort!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er sommerferien (eller avspaseringsperioden) i full gang, og jeg nyter hver eneste dag! Jeg har hatt noen herlige low-key dager hvor jeg har kunnet ta ting i eget tempo. Men det er også en del dager som er nokså travle. Vi har feiret bestemor sin 80-årsdag, og i kveld feirer vi Thomas som blir 28. Jeg prøver å gå mer tur, få sydd litt, få gjort en del ting i huset og hagen, og tiden bare forsvinner under meg! Og det på tross av at jeg aldri har jobbet så lite på sommeren som i år! 

 

På hundefronten skjer det ganske mye! Vi har funnet en liten valp, gitt den navn, og skal hente den om et par uker! Innlegg med bilder og navn kommer om ikke så lenge 🙂 I mellomtiden passer vi også border collien Benny! En energibunt som kan mange kule triks… Så dagene går i ett! Men jeg får oppdatere dere mer senere. Nå skal jeg bake kake, rydde kjøkken, vaske klær, klippe plen, og feire bursdag. Ja, også har jeg ansvar for bønnemøtet i kveld! 🙂 
 

2 kommentarer

2 thoughts on “Tiden går så fort!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *