Kan ikke annet enn å smile :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er mange gode stunder nå for tiden! Mange koselige øyeblikk med venner, og det aller meste av dem blir glemt. Så jeg prøver å være flinkt til å plukke fram kamera, så jeg kan huske. For eksempel kjekke forenings-dager med studievenninnene…

Spennende middag hos våre venner fra Eritrea…

Den gode følelsen av å ha fått gang på staudebedet – og at ingen av blomstene der har dødd enda! 🙂 

Gode turer med gode venninner…! 
Hverdagen er full av gull, men jeg må bare passe meg så jeg ikke blir så sliten/opptatt at jeg går glipp av det! 

I går var også en fin dag med både LIFEgruppe og talerteam-møte. Jeg fikk ryddet litt, rotet litt, plantet litt mer i grønnsaksåkeren, og kort fortalt hatt en veldig god dag.

I dag blir nok enda bedre! For i dag skal jeg sy, og i dag har jeg kort dag på jobb, og i dag er det strålende sol.  I dag er det helg! Så jeg kan ikke annet enn å smile 🙂

 

1 kommentar

1 thought on “Kan ikke annet enn å smile :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *