Løse tråder

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

Nå er det bare èn dag til jeg reiser mot Marokko, og jeg føler det er tusen ting jeg må få gjort før jeg reiser! I stedet blir jeg sittende med PCen og skrive innlegg til bloggen, så den ikke skal dø helt ut mens jeg er borte… 

I dag er det søndag, og denne søndagen må utnyttes til det fulle. Jeg skal treffe ei venninne som er hjemme for ferien, bake horn til å ha med på reisen i morgen (blir en laang reise, så må gjøre det jeg kan for å ikke bruke opp alle lommepengene på mat i Norge). I tillegg må jeg pakke (begynte litt i går, da), besøke bestemor, gå i 80-årsdag til sviger-farmor, lade kamera, mobil og aktivitetsklokke, laste ned nok podcasts, og det hadde ikke skadet å ha litt orden i huset også… 
For ikke å snakke om at det er nydelig vær ute, og det jeg aller helst ville ha gjort i dag, var å gå på en real topptur i sola og grillet pølser på bål. Vel, det må jeg nok utsette til jeg kommer hjem igjen… 

I går ble jeg 25 år, og feiret beskjedent med familien i en halvferdig spisestue. Var koselig å se folk, og jeg ble fornøyd med muffinsene med nugatti og peanøttsmør-smak 🙂 Hurra!

6 kommentarer

6 thoughts on “Løse tråder

  1. fjellgeitbundingen: Takk 🙂 Ja, jeg synes jeg får gjort mye mer når jeg prøver på mye 😉 Lister hjelper meg til å fokusere, og da er det utrolig hva man kan rekke på en dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *