Nå er høsten virkelig her. Ikke bare har trærne skiftet farge, og vinden begynt å blåse hardere. Men nå har jeg også blitt skikkelig forkjøla. Armert med papir-tørkler innen enhver 50cm radius, og i ferd med å bli mektig lei av å være så inni hampen sliten.

Men jeg har liksom ikke hatt tid til å kjenne skikkelig på det før nå. Måtte liksom gjennom alle arbeidsdagene, pluss litt ekstra jobb i planteskolen fredag og lørdag. Så nå kommer den fulle virkningen av sykdom som har bygget seg opp. 

Om dagen bedriver jeg mye strikking (mangler snart bare ermene på genseren nå!), mye lesing (ligger bare bittelitt bak lesemålet mitt, men tror jeg klarer det), mye avlyste planer (er visst flere enn meg som er syke), og som nevnt mye jobbing. Har også faktisk fått sydd litt, noe som er veldig gøy. 

Hva bruker du høsten til?


 

3 kommentarer

3 thoughts on “Småsnakk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *