Karusellmusikk

Categories H bok

“Hun kjente at fingrene hennes fortsatt luktet av bensin fra motorsaga. “Jeg har gjort noe som burde vært gjort for lengst.” (Fra Nyttåsvals)”

Bilderesultat for karusellmusikk

Boktittel: Karusellmusikk

 

Forfatter: Jo Nesbø

 

Innhold: Karusellmusikk består av 12 noveller. De handler om kjærlighet og reiser og Norge og mennesker. 

 

Min mening: Jeg forstod ikke greia med alle novellene, og likte ikke helt skrivemåten på alle heller. Det positive var at de var varierte. Men jeg tror nok ikke at Noveller er helt min ting; man rekker så vidt å bli kjent med hovedpersonene før de er borte… Ble ikke helt overbevist av min første Jo Nesbø-opplevelse, men skal gi ham en sjanse til…

 

Terningkast: 3.  Litt rotete, men likte noen av dem. Favoritten er Nyttårsvals. 

 

Målet mitt er å lese femti bøker i år. Dette var nummer 39. 

 

BildeKilde

2 kommentarer

2 thoughts on “Karusellmusikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *