Dagstur til Makedonia

Categories G Reise og ferie

 

Dagsturen til Makedonia hadde hele tiden i hodet mitt vært ei greie jeg bare måtte gjøre fordi det var så nær; bare for å få et ekstra land, liksom. Så jeg var veldig fornøyd da turen ble noe av. Men jeg hadde virkelig ikke forventet en så herlig dag som jeg fikk! 

 

For det første, var stedet vi stoppet på (rett over grensa, ved byen Ohrid) utrolig vakkert! I tillegg fikk vi utnyttet den halvannen timen vi hadde til rådighet på en svært god måte 🙂 

Sammen med Kim Renè klarte jeg å finne to geocacher! Det var vel verdt å bruke litegranne mobildata på!

Jeg fikk også se nydelige dyr (jeg er spesielt facinert av å forevige vakre insekter som denne!)

Ser du frosken?


Vi besøkte et kloster som hadde tidenes utsikt over Ohrid-sjøen

Vi så faktisk helt over til byen Pogradec, som vi bodde i!


Denne utsikten var kanskje ikke like vakker. Men spennende!

Med gode reise-venner var kransekaka komplett: Jeg hadde en kjempedag!

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Dagstur til Makedonia

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *