En koselig bytur

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg ligger litt etter med bloggingen (ikke noe nytt der, altså). Så disse bildene er fra forrige uka, da jeg og Charlotte kjørte til Stavanger for å besøke vår gode venn Cathrine. 

Ble godt mottatt med herlig lasagne i den søte leiligheten hennes. Skikkelig kos!

 

Deretter gikk vi ut en tur, kjøpte usunne bakevarer og is, og satte oss i en park i nærheten. Det er en ting jeg savner med å bo på “landsbygda” – at vi ikke har et bakeri i gangavstand! Det er såå godt med nybakt… 


Når jeg tenker meg om, er det kanskje like greit at jeg ikke har tilgang på den billige, gode, usunne maten på et bakeri i hverdagen.. Har egentlig nok fristelser å ta hensyn til allerede 😛 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En koselig bytur

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *