Nå reiser jeg!

Categories G Reise og ferie

I kveld skjer det! Nå har jeg sett frem til denne turen kjempelenge, og endelig er det på tide å pakke tannbørste, sommerklær, og bibelen og reise av sted på en tur som jeg forventer blir spennende, utfordrende, og vanvittig gøy!

Reisemålet er Albania, men første dagen skal tilbringes i Kroatia. En teamtur er ikke en ferietur. Selv om man opplever mye, og får slappe av mye, så er det også mye hardt arbeid. Øving på dramastykker, utdeling av mat og klær i høye temperaturer, og å kommunisere med mennesker som ikke snakker samme språk. Men det er ingen andre reiser man får oppleve så utrolig mye gøy på! Man kommer tett på lokalbefolkning, og får se litt andre ting enn bare turiststrøk. Jeg vet ikke enda om det blir noen oppdateringer underveis, men detaljert info om turen og opplevelsene kommer uansett etterhvert, når jeg har internett igjen.

Husket jeg å si at jeg gleder meg? 😀Er enda litt forkjøla – derav all kleenexen 😛
 

PS: bloggen kommer ikke til å være helt stille når jeg er borte. Jeg har hatt mye på hjertet i det siste, som jeg ikke har hatt tid til å publisere, så jeg har skrevet ferdig en del innlegg, og forhåndspublisert ulike dager mens jeg er borte. Så stikk innom hvis du vil lese om ny hjemmesydd kjole, bokanmeldelser, og andre ting jeg har brukt tiden min på i det siste. 

4 kommentarer

4 thoughts on “Nå reiser jeg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *