Update fra hagen

Categories C Hus, hjem og hage

Jeg har nevnt det før, at jeg hadde aldri forestilte meg hvor mye glede jeg ville få av hagelivet. Det er utrolig gøy å se ting springe i blomst! Men det kjekkeste er faktisk det jeg kan spise! I går spiste jeg hjemmefiska fisk med hjemmedyrka urter. Og dagen før hadde vi hamburger med hjemmedyrka salat! 

For eksempel er deler av plenen spekket med markjordbær! Kos!

Jeg har stikkelsbær, rips, plommer og epler….

Salat, spinat, grønnkål, rosenkål, gulrot, potet, toppløk, gressløk, persille, timian og basilikum. Og jeg har til og med allerede fått høstet rabarbraen for første gang i år! 🙂 Avlingen har jeg kuttet i biter og fryst, klar til å lage rabarbrapai av 🙂 Mmmm!

Hva har du i hagen? Har du noe som kan spises?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *