En perfekt kveld

Categories E Natur og Turer

 

Etter å ha jobbet fra 8 om morgenen til sju om kvelden (nok en dag) var jeg veldig i tvil. Mannen min så håpefullt på meg, og jeg måtte kapitulere.  Så til slutt gikk jeg med på å gå på en kvelds-fisketur: selv om man er sliten, kan man jo ikke slutte å gjøre kjekke ting heller! Så vi gikk innom å hentet niesa vår som var her i helga, og kom oss av sted i ni-tida på kvelden. 

Halv ti hadde vi gått utover langs kysten, til favoritt-fiskeplassen vår. Og om ikke lenge, fikk Thomas vår første fisk for dagen også! Etter det fikk vi to napp, men mistet begge fiskene rett før vi hadde dem. Litt kjedelig, men èn fisk er uansett mye bedre enn ingen. Og vi kunne egentlig ikke annet enn å bli glade av den gode temperaturen, og den NYDELIGE solnedgangen! 


En Lyr!

 

Søte Vilde!

Rare tante!

Ahh, livet er herlig når man tar seg tid til å nyte det, til tross for at man ikke egentlig orker. Så det lærte jeg noe av!

Og faktisk følte jeg meg mye bedre og mer opplagt neste morgen enn jeg var redd for. Men det var også takket være mannen min som stod opp tidlig, så jeg kunne sove helt til 7! En time ekstra gjør godt på en lørdag 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “En perfekt kveld

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *