Nylig kjøpt fra ebay

Categories O interessa

Jeg hadde en liten ebay-periode for en liten stund siden, og nå er alt det nye mottatt. Her kommer en liten anmeldelse/anbefaling. (tok ikke med de tingene som jeg ikke anbefaler i det hele tatt)

Først ut et kjolen som jeg er mest fornøyd med! Denne koster omtrent en hundrelapp, og sitter kjempefint på. Stoffet er skikkelig behagelig, og finnes i mange farger. Denne har jeg brukt flere ganger alt. Frakten var veldig rask (under en uke) siden den kommer fra tyskland. >link<

Disse trådsnellene kom i utrolig mange gøye farger! De koster under 40kr for 39 stk, og det er 200 yards på hver rull. Har ikke testet hvor sterk den er enda, men de ser i hvert fall bra ut. Kjekt å ha litt av mange ulike farger.  >link<

Kulepennene er fargerike, billige og gode. Jeg har allerede bestilt to ganger. De skriver veldig fint med “bløtt blekk”. Men det hender at de av og til stopper litt å skrive. Dersom man glemmer hetta av, blir de ødelagt. 12 stk for under 30kr >link<

 

Denne bh’en har behagelig stoff, og sitter godt på, men min opplevelse er at de er litt for små i størrelsen. Cupen er fin, men den sitter veldig stramt på, både i stroppene, og rundt. Passer nok godt til dere som er litt tynne. Koster 50 kr. >link<

Blondestoffet har jeg kjøpt mer av for å lage flere truser – jeg synes det var så enkelt og gøy! Kjøp dem HER, og se oppskrift på trusa HER.

 

Har kjøpt en shorts og en bikini også. Kan legge dem ut senere, hvis noen er interessert. Hva er dine siste, gode ebay-kjøp?

15 kommentarer

15 thoughts on “Nylig kjøpt fra ebay

  1. Anonym: Takk! Det er utrolig mye fint og billig der 🙂 Men pass på at du ikke kjøper noe som må fortolles (som klær som koster over 300kr)

  2. Den kjolen var veldig flott! tror jeg må se mer på den 😀
    Samme med bh´en, hehe.
    Kjøpte nylig en bikini fra ebay. Har enda ikke prøvd den, men den så fin ut. Eneste er at fargen er i turkis/blå, og den skulle være i grønn. Litt skuffet over det, men men (:

  3. Du kledde både kjolen og fargen på den 🙂 Blir spennende å høre om tråden er ok. Er selv litt skeptisk til kvaliteten. Kan ikke fordra dårlig kvalitet, men man vil jo gjerne få mest mulig for pengene også..Flink du er som har laget skjørt. Det ble fint. Selv liker jeg ikke så mye blomster på mine klær, men synes andre kan kle det..Håper du får en fin kveld. Kun 2 dager igjen til helg nå 🙂 Fine bilder av unger på bloggen..

  4. fjellgeitbundingen: Takk, takk! Skal prøve å huske å si hvordan det gikk med tråden 😉 Jeg er veldig glad i blomster… Men sleit litt med å finne en topp som passet til dette skjørtet, så nå er jeg i gang med å sy en lilla en (som på en måte matcher rosene litt)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *