Hverdagen består av kjolesying, sommerferiesmak, og husplaner

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Bloggen blir for tiden nedlesset i Barcelona-innlegg. Jeg har så vanvittig mange bilder jeg har lyst til å dele, selv etter å ha silt bort to tredjedeler eller mer. Men innimellom tenkte jeg at det kunne være greit å skrive litt om akkurat nå. Så det gjør jeg. Akkurat nå.

Om dagene arbeider jeg med årets – og studiets siste oppgave. Der har jeg valgt å sy tre kjoler. Jeg er nå ferdig med to av dem (bilder kommer når jeg får tatt noen brukbare bilder. De som er utålmodige, kan legge meg til på instagram: Ingrid0123. Det som skiller meg og sommerferien er altså å sy en kjole, og å skrive ferdig oppgaven som nærmer seg 20 sider. 

I mellomtiden har jeg tatt opp turgåing og tennisspilling de dagene været spiller på lag. De andre dagene går det i sying og vennekvelder. Som alltid er livet mitt positivt travelt. Ikke sånn at jeg har hodet under vann, men heller ikke beina helt i bunnen 😛

Det er under en måned til vi overtar huset vårt. Thomas kan nesten ikke vente, og finner daglig noe vi “trenger” å kjøpe. Snart har vi vel brukt opp alle pengene til huset på alt vi trenger i huset (haha, neida). Bloggen vil med andre ord gjerne få et snev av interiør over seg om en måneds tid. Og kanskje litt mer hage. Vi får se. Og i mellomtiden holder vi oss til random hverdag, hobby, og Barcelona en stund til 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *