London – sightseeing, musikal og enorme pizzaer!

Categories G Reise og ferie

Vi startet dag nummer to i London med å shoppe litt, men det har jeg egentlig allerede skrevet om. Så reiste vi ned til byen – og han først litt på Trafalgar Square. Vi kjøpte oss Doughnuts og beundret alle de svevende figurene. 

 

Deretter gikk vi på musikalen Phantom of the Opera. Det hadde jeg gledet meg til lenge! Vi fikk dessværre ikke lov til å ta bilder, men musikalen overgikk all forventing. Det var virkelig verdt pengene 🙂 Til og med guttene likte den!

 

Etter mye om og men og feil busser og feil undergrunner, kom vi oss til slutt til Wimbledon, hvor vi traff Benita, ei venninne fra videregående, og vennen hennes David. De tok oss med på en herlig restaurant hvor de blandt annet serverte heftige pizzaer og himmelske kyllingretter.

Etter denne lange og travle dagen var jeg helt gåen. Hodeverk og utslitt, og litt skuffet over at vi ikke fikk tid til å kjøpe stoff (tekstiler, altså) som planlagt. Vel, vel. Det å finne frem i storbyen er ikke bare enkelt heller 🙂

Ble skrekkelig dårlige bilder i dette innlegget. Men kamera mitt liker når rommene inneholder hakket mer lys 😛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *