Sosiale medier-dilemmaet

Categories O interessa

Jeg er til stede på ganske mange sosiale medier. Bloggen og facebook er dem jeg har brukt mest, og lengst. Men apper som Snapchat og Instagram brukes også tidvis. Mitt dilemma er egentlig at det er litt vanskelig å vite hva man skal dele hvor. For det er jo litt kjedelig hvis vennene mine ser de samme tingene på instagram, snapchat, bloggen OG facebook. Er det andre som har det samme problemet? Jeg vil liksom være tilstede overalt, men jeg klarer ikke å være like mye tilstede overalt. For meg er det bloggen som får den mest solide delen av bilder og tekst fra livet mitt. På facebook legger jeg også ut en del bilder(noen mer personlige, som jeg ikke vil ha på bloggen), slik at vennene mine også får se dem (grei måte å dele bilder på). Instagram og Snapchat er for meg mer en ekstra-ting som jeg gjør når jeg har tid til overs. Men kjekt er det jo 🙂

Jeg kan bare tenke meg at det blir enda mer forvirrende for dere som er til stede på enda flere sosiale arenaer. Det er i hvertfall ikke mangel på steder å dele livet sitt med kjente og ukjente!

Utsikten fra der vi bor en vakker morgen 🙂

Hvordan bruker du ulike apper og bildedelingsverktøy?

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Sosiale medier-dilemmaet

  1. Hei, men det er kanskje ikke alle som er med deg overalt? Men kanskje er det bare i min omgangskrets at det er forskjell på hvor man oppholder seg. Hehe, i hvilke medier..

  2. Jeg er mye på facebook, men deler omtrent ingenting, liker best å følge med på hva mine venner driver med.
    Instagram er jeg en god del, deler omtrent bilder hver dag, deler mest mine tanker og slik 🙂
    Det er jo kjekt egentlig å holde kontakten med folk via facebook og slik, men jeg savner den tiden vi måtte skrive brev til slektninger 🙂

  3. fjellgeitbundingen: Nei, alle er jo ikke overalt 😉 Men noen (av mine nære venner) er overalt 🙂 Og de vil jeg jo ikke “spamme”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *