Heklet Babysko

Categories A Hobby

Jeg fant oppskriften på disse søte skoene i en utgave av Molly Makes. Synes de var utrolig søte, og måtte bare prøve meg. Jeg fikk det sånn tålig godt til også, selv om de ikke er perfekte på noe vis. Men vent. Problemet er jo at jeg bare har heklet èn. Og en baby trenger nødvendigvis to. Men det som stoppet meg, er at formen ser veldig rar ut, og jeg ser for meg at dette ville blitt en av disse irriterende sokkene som bare faller av hele tiden. Så jeg vet ikke om jeg gidder å lage den siste sokken også. Tok mye tid, hvis de ikke vil bli brukt uansett…

Hva synes du jeg skal gjøre?

2 kommentarer

2 thoughts on “Heklet Babysko

  1. Ser formen annerledes ut enn på bildet i bladet? Jeg tror jeg ville funnet en baby, og prøvd skoen på. Er den grei, så lag en til. Ellers så har du kanskje garn for å lage to nye. Ofte blir nr. 2 bedre, så antar 2 og 3 blir perfekte 😉

  2. fjellgeitbundingen: Litt vanskelig å si ut i fra bildene, som er tatt forfra… Jeg tror jeg pauser prosjektet foreløpig, så får jeg fortsette hvis jeg får lyst senere 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *