Julens kjoler

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Først ut er julekjolen. Den sydde jeg selv, og ble til slutt egentlig veldig fornøyd – selv om det ikke ble en paljettkjole, som jeg hadde tenkt. Nå har jeg enda et par kilo for mye til at den sitter skikkelig godt på meg (derfor den skikkelig kleine pose’en. Menmen. Det ordner seg nok. Kanskje). Men i hvert fall: veldig fornøyd med kjolen.

 

 

Å finne en kjole til nyttår var litt vanskeligere. Jeg prøvde å sy en, men inspirasjonen ville ikke helt komme. Så stod jeg mellom en jeg hadde sydd selv som passet litt til tema, og en kjøpt som passet mye til tema, og endte med den siste. Tema var forresten Winter Wonderland 🙂


Ønsker alle et godt nytt år – igjen 🙂

#sy #kjole #kjoler #DIY
5 kommentarer

5 thoughts on “Julens kjoler

  1. fjellgeitbundingen: Hmm… det gikk jo bra på våren i fjord – bare det at alt kom tilbake på høsten -.- Så jeg kjører vel egentlig samme plan. Prøve å trene to dager i uka, gå tur neste hver dag, og spise mindre sjokolade 🙂 Bare at denne gangen skal jeg ikke la meg sidespore av et bryllup, en bryllupsreise og masse masse kakerester 😉 Haha 🙂

  2. 🙂 Høres ut som en bra plan. Og trøsta hadde vel vært at om du ikke hadde gått ned i fjor vår, så hadde du kanskje vært enda tyngre ved nyttår i år. I allefall det jeg trøster meg med. Så nå blir det nye takter her. Ja, i år igjen 😉 Og planer er at det skal bli varig, denne gangen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *