Flere innspurter…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Dagen i går startet veldig dårlig. Som nevnt hadde jeg praktisk eksamen (lage utstilling av det vi har laget i år), og på vei til skolen klarte jeg å KNEKKE skulpturen som skulle stilles ut. I tillegg var et av arkene med dokumentasjon (som jeg hadde skrevet ut samme morgen) sporløst forsvunnet, OG bussen var 25 minutter seinere enn vanlig (Alle kjører visst selv i desember…). Men på tross av en frustrerende start ble jeg ferdig, og fornøyd med utstillingen.

Resten av dagen ble fin. Jeg rakk ikke å pakke inn så mange julegaver som jeg ønsket, men jeg var på styremøte, og kom allikevel i mål med middagen som ble en suksess. Mannen min er virkelig fantastisk som både satte i gang juleribba, og shina hele leiligheten før jeg kom hjem…

I dag begynner den virkelige prøvelsen, for i dag skal jeg starte på skriftlig hjemmeeksamen. Så nå er det fullt fokus på å se gjennom pensum, skrive så blekket spruter, og rett og slett skru på “skolehjernen” igjen. Uff, det skal bli godt med ferie på fredag 🙂 Jeg håper også at jeg rekker noe av dette i dag: bandøvelse, juletrehugging, julegavepakking, treffe Charlotte, visning på et hus, og kanskje puste litt også? Men først: “Vurdering på ungdomskoletrinnet i Kunst og Håndverk!!”

2 kommentarer

2 thoughts on “Flere innspurter…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *