I dag er første dagen i praksis. Jeg er skikkelig spent på å bli kjent med nye ungdommer, og å få prøve meg litt mer som lærer i kunst og håndverk. Helga fløy av sted med pizzabesøk på fredag kveld, og jeg reiste til Kristiansand fra lørdag til søndag, men rakk allikevel bandøvelse og å arrangere en forening på søndag!

Jeg har så mange hobbyprosjekter at jeg holder på å sprekke 😛 I går begynte jeg på en ny kjole – muligens nyttårskjolen. Og jeg har planen klar for julekjolen også, hvis jeg bare får kjøpt det jeg trenger…Selvsagt innimellom englehekling og genserstrikking og resten…


I kveld er det øvelse igjen. Blir en litt travel, men kjekk dag!

Hva er dine planer i dag?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *