Fine pakker i posten (Handler du ikke kan gå glipp av)

Categories O interessa

Det er ingen hemmelighet at jeg er litt hekta på netthandel, og er stadig på leting etter billige funn. Her har jeg samlet noen av de tingene jeg har vært mest fornøyd med i det siste… Kanskje du vil kjøpe noe av det samme?

Først ut er et nytt deksel til mobilen min. Det gamle var blitt superslitt, og jeg elsker det nye (som visstnok er nesten likt det gamle, men hvorfor slutte med noe som funker…?) Det kostet ca 35kroner, og er kjøpt HER. Men frakten tok sykt lang tid. Vær tålmodig.

Neste funn er en nydelig klokke som jeg kjøpte til den nette sum av 12 kroner! Du finner den i tre farger HER. Men det skal sies at sekundviseren min er litt løs. Så man får vel litt det man betaler for. Men verdt det, spør du meg!

 

Jeg kjøpte noen utrolig fine fugleknapper. De kan brukes til syprosjekter, eller dekorasjon på kort, limes på en gave og masse mer! Du får 1000 stykker for 35kr HER.

 

Jeg har også fått øynene opp for å bestille garn på nett. Dette bomullsgarnet er ganke tykt, og fungerer kjempebra til både vaskekluter og grytekluter. Mykt og deilig, så kan nok brukes til masse, masse mer også 🙂 Du får fem store nøster for ca 120kroner HER i valgfrie farger. Jeg kommer helt sikkert til å bestille mer herfra, og kanskje prøve meg på en genser eller noe…?

Andre som har noen kjøp, eller nettsider å anbefale?

Hva har du bestilt over nettet  i det siste?

PS: De to siste bildene er lånt fra nettsiden aliexpress.com

#netthandel #shopping #tips #funn #newin

5 kommentarer

5 thoughts on “Fine pakker i posten (Handler du ikke kan gå glipp av)

  1. Må bare si jeg pleier ikke kommentere utseende på blogger, men du hadde en veldig uvanlig header, skiller seg ut. Den var nydelig!
    Og det andre er den mobilcoveret. Hvilket mobiler går det til? Var veldig fint.

  2. Madiken: Tusen takk 🙂 Har laget headeren selv, men har egentlig tenkt til å skrifte design igjen når jeg bare gidder å lage et nytt et…
    Den går til en del Iphones i hvert fall.. klikk på linken, så finner du dem 🙂

  3. Det er så gøy å nettshoppe! 😀 Nesten mer moro når man må gå og vente en stund før pakken kommer også 😉
    De knappene var utrolig kule!
    Jeg handlet en del på ebay ei stund, men da mest klær. Har klart å holde meg unna lenge nå, men det spørs om det sprekker snart 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *