Min kjære har blitt sykkelfantom

Categories E Natur og Turer

Thomas har blitt skikkelig bitt av sykkelbasillen etter at vi kjøpte sykler for bryllupsgavene. Nå bestiller han ukentlig små duppeditter til sykkelen på ebay. Han synes også at jeg sykler for seint, så han har begynt å sykle alene oftere. Men noen ganger får jeg være med, for eksempel på turen nedenfor hvor vi syklet opp til Ruggesteinen for å bade. En herlig tur 🙂

 

Jeg var også på sykkeltur med Bente her en dag, til Brambo. Igjen med bading, og igjen var jeg den treigeste. Virker som om jeg er litt rusten i sykle-musklene ja 😉

Hvordan koser du deg i sommervarmen?

2 kommentarer

2 thoughts on “Min kjære har blitt sykkelfantom

  1. Hihi, samboeren min har skikkelig sykkeldilla, og han kjøper ofte nye ting han også 🙂
    Jeg har ikke samme interesse for sykling, men mest fordi jeg får vondt i baken av setet, og vondt i nakken av sittestillingen. Og jeg er uansett ikke i nærheten av å være i samme sykkelform som min bedre halvdel, så tror han helst vil sykle alene 😉
    Så koselig ut på deres tur da! 😀

  2. Kristin: Hehe, ja, man kan ikke gjøre alt sammen 🙂 Jeg har heller ikke blitt komfortabel med det harde setet… Men kanskje det bedrer seg etterhvert? 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *