Bryllupet – Bordpynten

Categories U Bryllup

Vi brukte en god del tid og tankekraft på å planlegge borpynten. Løpere ble bestilt fra Ebay (her). Oppsatsene ble laget av mamma (mer om blomster her).

 

Lysholdere med diamant-pynt ble lånt fra Urdals Planteskole, gaveposene kjøpte jeg billig (her), og bordkortene kan du lese mer om her. Serviettene bestilte vi også gjennom mamma, og brettet dem i en enkel, standard vifteform. En stor takk til jentene som var med å brettet servietter og dekket på dagen før 🙂

En samling bilder av oss to ble rullende på skjermen bak hovedbordet…

Det tok overraskende lang tid å dekke og pynte bordene. Vi hadde flere gode hjelpere, og uten tror jeg ikke at vi kunne ha kommet i mål den siste dagen. For vi stod på i fra morgen til natt. Jeg og Thomas gikk hjem (siste dag som forlovet) klokken 23.30 med en del små bekymringer, og mange store forventinger og håp for morgendagen.

Litt rare farger på noen av bildene, menmen..

Hva synes du om borddekkingen? 🙂

#bryllup #borddekking #bordpynt #ebay

7 kommentarer

7 thoughts on “Bryllupet – Bordpynten

  1. Oi, nå fikk jeg mange gode tips og ideer 🙂 Utrolig lekkert, og jeg kunne nok hatt det akkurat likens selv også. Så hærlige farger du har brukt!

  2. Oppigard: Så kjekt å høre! 😀 Hvis du vil kjøpe noe; duker for eksempel, så kan du jo få dem billig 🙂 Vi trenger dem ikke lengre 😉 Har både fargen på bildet, og noen i en litt lysere mer oransj farge.. Hvis dere vurderer den, liksom 🙂

  3. Vi har bestemt oss for å bruke blå og sølv som fargetema. Men det kan jo være andre ting du tenker å selge, som kan være interessant 🙂

  4. Oppigard: Har utstyret til brudepikene (tiara og blomsternål i sølv) – du finner bilder i bryllupskategorien på bloggen… 🙂 Ellers vet jeg ikke hvor mye som er aktuelt 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *