Gaveposer til bryllupet

Categories U Bryllup

Nå er det under en uke igjen til bryllup, og det er en god del siste finisher som blir gjort. Nå er vi blandt annet ferdige med å fylle opp nitti små ferskenfargede poser med ferskengodteri til alle gjestene, som en liten ekstra gave til hver enkelt. Ellers så skjer det ikke så veldig masse konkret før mandag – da skal vi finpusse alt med toastmaster og kokken. I mellomtiden skal vi nok se litt nærmere på kirkeprogram og slikt som snart må printes.. 🙂

I går var jeg på utdrikningslag for ei venninne av meg som skal gifte seg i slutten av juli. Veldig stas å gjøre masse gøy – men det skal jeg skrive om senere, når bildene er lagt inn. I dag skal brukes til å hvile litt, og gjerne treffe noen av alle vennene jeg “vanskjøtter” for tida… Ellers er hodet fullt av BryllupBryllupBRYLLUP! Oi! Seks dager til. Jeg må skrive talen ferdig…

 

Må også bare dele værmeldingen for lørdag med dere:

Hva ligger øverst i ditt hodet om dagene? 🙂

#bryllup

2 kommentarer

2 thoughts on “Gaveposer til bryllupet

  1. Her går også alt av tanker til bryllupet. Tenk – 6!!!! dager igjen! Skjønner ikke at det har gått så fort i det siste.
    Masse lykke til med siste innspurt og kos dere siste uken som ugift 😉 Gleder meg til å se bilder fra deres store dag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *