Konsert og Bryllupsforberedelser

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 I kveld skal det være konsert med The Afters på Nærbø Jeg har blitt så glad i de sangene etter at The Afters varmet opp for Kutless en gang. (Hør f.eks. på albumet Light Up the Sky nedenfor.) Pengene flyr ut når man har fått lønning, og noen ting må man jo unne seg. Men denne gangen må vi nok stå over, og heller spare pengene til andre ting, som bryllupet om en drøy uke. Også får jeg heller nyte The Afters på spotify, og håpe at de kommer til Norge flere ganger fremover… I stedet tenker jeg og Thomas å bake pizza, og ha en rolig date hjemme. Høyst sannsynlig med en film, og kanskje til og med en runde swing-dansing (må øve til bryllupet igjen nå!)

Dagen ellers skal nok en gang brukes til litt bryllupsforberedelser og handle inn noen småting som vi trenger. For eksempel hadde vi jo nesten glemt å kjøpe kaffe og velkomstdrink. Mer og mer kommer på plass. Nå har vi fylt i gaveposene til gjestene, fylt i krukkene til candybaren, og sydd ferdig brudepikekjolene. Men enda er det en del prosjekter som ligger foran. Jeg er litt hemmelighetsfull nå, for jeg vil jo ikke avsløre alt for gjestene. Men etter bryllupet kommer det mye mer detaljer og bilder av alt 🙂
Når det gjelder flytting, så holder jeg på med en artig ting-etter-ting-metode. I går flyttet jeg bikiniene, og i dag flytter jeg teen (som utrolig nok fyller to bæreposer! Vilt!). Store skritt skjer altså hver dag, og nå er det bare en drøy uke til jeg flytter meg selv også inn i leiligheten med Thomas…

Ønsker dere en fantastisk, nydelig helg!

#konsert #theafters #kristen #musikk #kristenmusikk #bryllup #wedding #sol #flytting

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *