Fjær og Drivved til nye prosekter

Categories E Natur og Turer

Jeg har egentlig ikke så mye å si om 17. mai annet enn at jeg ikke spiste en eneste is. Det må være rekord… Tok ingen bilder heller, så jeg går heller over til å skrive om en tur jeg var på for en uke siden, på forrige søndag. Da gikk jeg, Thomas og Mamma på tur for å samle drivved til kreative prosjekter. Vi fant en hel haug. So here goes…

Her er litt av fangsten…

Kjæreste-selfie!

Det er utrolig gøy å lage ting av billige materialer – som det man finner i naturen! Når vi en gang får tid til å ta tak i noen av de planlagte prosjektene, vil jeg nok legge dem ut på bloggen, men det blir nok mest sannsynlig ikke før etter bryllupet.

Klem til alle kreative sjeler og turelskere 🙂

#tur #natur #drivved #diy #kjærester

2 kommentarer

2 thoughts on “Fjær og Drivved til nye prosekter

  1. Ingeniørfrue: Nei, ikke i utgangspunket 🙂 Men det hadde nok vært veldig fint å bruke drivved som en slags “rød tråd” 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *