Rollercoaster of life

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Akkurat nå er humøret mitt som en berg-og-dalbane hvor jeg vekler mellom to sinnstemninger. Den ene er glede. Glede for venner, tyskland, bryllup, reiser og at våren er her. Den andre følelsen er stress. Stress for bachelor, bryllup, flytting, og igjen: bachelor. Jeg kan liksom ikke bestemme meg for om dette er et halvår med masse fri, eller bare masse stress hele tiden. Men jeg prøver innimellom å minne meg selv på at sjefen på tivoliet har kontrollen på selv de skumleste opp-ned-vendingene. Gud vet hele tiden hva som skjer etter toppen av bakken. Og Han sørger for at vi lander trygt. Så konklusjonen er vel: Enjoy the Ride!

Bildet er tatt av Thomas.

Fredag hadde jeg en kjempekoselig dag med Andrea (forloveren min) og mennene våre på Bowling. Lørdag ble brukt til jobb og flytting (lillebror flytter hjemmefra før meg for andre gang! :O ) Lørdag kveld ble tilbrakt hos Bente med en spennende meny (bilder og sånt kommer etterhvert). I dag har jeg tenkt til å få tid til litt sying(forloverkjolen må ferdigstilles snart, og brudepikekjolene må påbegynnes), litt mer flytting, og kanskje til og med en smule bachelor-arbeid. Thomas er på hyttetur med forloveren sin denne helga, Så han får jeg ikke sett så mye til. Håper dere lesere også har en flott helg!

2 kommentarer

2 thoughts on “Rollercoaster of life

  1. håper det ordner seg! er slitsomt når humøret svinger. men jeg liker å tenke at man må være litt trist for å vite hvordan det er å være glad også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *