Nok å holde fingrene i…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det nærmer seg en uke uten sjokolade. Men jeg hadde kake med sjokolade i. Siden dette er litt gråsone, bestemte jeg meg for at den neste uka skal jeg faste fra godteri også frem til helga. Så har jeg på en måte “gjort opp for” den nesten-tabben. Ellers går det egentlig veldig fint. Det er utrolig hvor mye det hjelper å virkelig ha bestemt seg for noe – Hadde det ikke vært for fasten, hadde jeg garantert kjøpt masse sjokolade selv.

Det er mange ting å holde fingrene i om dagene. Etter en dag med vellykket jobbing på bacheloren fikk samvittigheten min seg et skikkelig boost. Men jeg må ikke slappe helt av der. I tillegg tenker jeg mye på en venners-venner-fest jeg har ansvaret for den 29. mars, bryllupet som nærmer seg fort, Jesusgruppa jeg er leder for, og så prøver jeg innimellom å få tid til å lese litt bøker og sy litt og hekle litt og sånt…

I dag er det søndag, og jeg har tre To Do’s.

1. Lage koselige lapper med bibelvers på til alle gjestene som kommer på venners-venner-fest.

2. Bursdag til (nesten) svigermor.

3. Forberede meg til en midtveis-presentasjon om Bacheloren som skal leveres i morgen, og fremføres på onsdag.

Forresten så har jeg også tenkt til å skvise inn en joggetur her et sted. Så jeg får bare komme i gang med de bibelversene! 🙂

8 kommentarer

8 thoughts on “Nok å holde fingrene i…

  1. Så flink du er! Jeg har ikke sjans til å klare meg uten sjokolade..så jeg tenker at en reduksjon for duge 😉
    Håper du får skviset inn en joggetur, mellom bibelversskriving og andre sysler – sikkert godt med litt avkobling 🙂

  2. Thea: Hehe, tro meg, det er skikkelig vanskelig for meg også! Men du, så mye enklere det er når jeg har planlagt det lenge.. 😛 Rart egentlig..

  3. Kristin: Jepp, Joggetur ble det tid til 🙂 Det var ufattelig flott vær i dag, så jeg måtte bare benytte meg av sjansen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *