Grønne Flekker

Categories E Natur og Turer

Åh, jeg blir så glad når jeg kjenner at det snart er vår. Det tilsynelatende døde landskapet begynner å våkne til liv, og jeg blir nesten overveldet over det nydelige skaperverket om våren. Gresset skifter gradvis farge, og blir lengre. Trærne får knupper, og grønne små skudd. Snart vet at jeg verden igjen vil bli et nydelig, frodig grønt sted. And I can’t wait!!

k

Jeg ble helt overrasket da jeg så de grønne skuddene allerede i begynnelsen av februar! Deilig 🙂

 

Chessie fant en ball på turen vår. Den bar hun med seg nesten helt hjem, og var i ekstase hele tiden. Lykken er enkel mange ganger 🙂

Valentinsdagen på fredag ble uten kjæresten, fordi jeg var på jentekveld, og han tok bilder. Lørdag var vi begge på en release-konsert for CD’en Presence, og i dag skal vi kose oss litt sammen. Det hele starter med en tur nå fra morgenen av, og så blir det nok en god middag, litt stearinlys og sånt utover dagen 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Grønne Flekker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *