Litt om mannen min

Categories U Bryllup

 

Gutten min kan være ganske sta mange ganger, men når det kommer til stykket, så gir han seg gjerne allikevel, og lar meg bestemme. Han er flink til å kjøpe roser en gang i blandt, og husker alltid å si “Jeg elsker deg,” til og med når vi krangler.

Mannen min er flink til å gjøre manneting. Han kan bygge sammen ikeamøbler på rekordfart, og vet hvordan man fikser biler og ting på pc’en. Når jeg har tatt meg vann over hodet er han heller ikke “for mannete” til å hjelpe meg med å klippe save-the-dates til bryllupet, eller blåse ballonger til bursdagen min.

Kjæresten min gleder seg til å gifte seg med meg. Han har nedtelling på telefonen, og har hentet haugevis med “gis bort-” møbler til leiligheten vi skal flytte inn i sammen. Han minner meg stadig på at “Nå er det bare 4 måneder igjen!”

Min forlovede og jeg er ikke alltid enige. Vi er vanvittig ulike, og krangler rett som det er. Men vi skal gifte oss, og vi har tro på at ekteskapet vårt kan bli oppbyggende, styrkende, spennende, herlig, godt og kjærlig. Vi tror at ved å legge ned nok arbeid i forholdet, kan vi overkomme det aller meste, og vi gleder oss til å starte livet sammen!

Dette bildet ble tatt omtrent en uke før vi ble offisielt sammen for fem år siden 🙂

Og et skikkelig kyssebilde fra ferja på vei til Ungarn i 2009 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “Litt om mannen min

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *