En uke med latskap

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Forrige uke gjorde jeg egentlig alt mulig. Alt mulig annet enn å lese på pensum. Bryllupsforberedelser, venner, matlaging, Ja, til og med jogging blir gøyere enn pensumlesing når det virkelig gjelder å få lest. Så denne uka må jeg skjerpe meg. Håper jeg. For bacheloren ligger å lurer på meg under overflaten, og truer med å hoppe frem å skremme meg når jeg minst aner det, og når jeg har glemt at han ligger der.

En annen ting jeg må få gjort er å sy forloverkjolen ferdig. I det siste har jeg bare strikket i stedet… (noe som ikke haster i det hele tatt, men føles mer safe)

Så denne uka skal jeg prøve å gjøre like mye som sist uke, men ikke bare det jeg har lyst til, men også det jeg må.

Wish me luck 🙂

1 kommentar

1 thought on “En uke med latskap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *