Har kjøpt Brudekjole!!

Categories U Bryllup

Nå har jeg vært på Agape, og på Brudesalongen i Stavanger for å prøve kjoler med forloveren min. Det var gøy å endelig komme i gang, og få litt mer peiling på hva jeg egentlig vil ha.

Og nå har jeg altså bestilt! Jeg endte opp med å bestille kjole over nettet, da jeg har hørt mange som har blitt fornøyde med det. Dessuten er det jo betraktelig billigere. Og når jeg fikk prøve en kjole som var nesten lik den jeg ville bestile, var det enklere å gjøre det. Selvsagt er det risikofylt å bestille uten å få prøve. Men noen sjanser må man ta. Og jeg skal selvsagt skrive om jeg blir fornøyd eller ikke når den kommer 🙂

Jeg legger ikke ut bilde av kjolen jeg skal ha, og heller ikke den jeg prøvde som lignet. Noe må jo være en overraskelse; og Thomas skal jo heller ikke se kjolen. Men her er et bilde fra prøvingen (av den kjolen jeg likte minst, haha)

 

 

Stemningen var god på Agape, men da jeg prøvde den siste kjolen gikk plutselig brannalarmen, og vi måtte ut. Jeg i brudekjole, og uten sko (men det var nesten bedre enn de høyhelte skoene jeg hadde hatt på meg minutter tidligere). Følte meg skikkelig på utstilling midt i Stavanger idet det vanlige rushet trillet forbi og menneskene snudde nysgjerrig på hodene… Brannvesenet kom, brannen (som var på Rimi, vegg i vegg) ble tatt hånd om, og vi fikk endelig gå inn igjen. Litt drama i hverdagen er vel ikke å forakte 🙂

Hvis du vil vite mer om brudekjolevalget mitt, kan du jo ta en titt på de kjolene jeg la ut i et tidligere innlegg at jeg likte HER. Du finner også mer om slike ting i bryllup-kategorien på bloggen min.

Nå som jeg har ferie, blir det nok mer tid til å tenke på bryllupet. Jeg har tenkt til å begynne å lage bordkort og invitasjoner snart, også skal jeg sy kjoler til mamma, forlover og brudepikene. Så det er vel bare å komme i gang med diverse prosjekter nå!

#bryllup #brud #brudekjole #kjole #kjoler #wedding #hvit #eventyr #moro #drama #spennende

16 kommentarer

16 thoughts on “Har kjøpt Brudekjole!!

  1. Katrine: Hehe, ja 🙂 Men jeg synes den var litt enkel og “vanlig”.. Men så liker jo jeg den litt “overdrevne” prinsessestilen 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *