Uten en bekymring (4 av 24)

Categories P Julekalender

Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Tror bildet snakker for seg selv. God bekymringsfri advent, folkens!

 

Jeg er akkurat nå i Stavanger hos min kjære venninne Monica. Eksamen i English Literacy er nå overstått og glemt. Jeg har JULEFERIE!! Var ute en siste tur med klassen i går kveld og spiste; nå skal vi alle hver til sitt; og det er litt trist. I dag tar jeg også turen til Sandnes før jeg skal hjem igjen…

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *